Pisanie o czymś, co się zna od podszewki, wydaje się być proste. W końcu wiedzę masz, doświadczenie masz, lekkość pisania – też. To powinno wystarczyć, aby stworzyć interesujący wpis, który wciągnie każdego. Tymczasem są to tylko pozory. Przeczytaj, dlaczego tak trudno prowadzić bloga firmowego własnym siłami i jak się zmierzyć z tym wyzwaniem. Twoja wiedza – Twoje przekleństwo Jesteś specjalistą…
Voice&Tone marki – właściwa komunikacja w sieci kluczem do sukcesu
Mówienie językiem Twoich odbiorców pozwoli Ci zdobyć ich zaufanie i przywiązanie. Jeśli pokażesz, że ich rozumiesz, “jesteś jednym z nich”, dostarczasz im rozwiązanie problemów, będą przy Tobie. Podbiją konwersję strony internetowej i chętniej będą wracać po kolejne produkty. Jednym z elementów budowania takich reakcji jest Voice&Tone marki. Zobacz, jak się do niego zabrać, by osiągnąć pożądane efekty. Czego ludzie szukają…
Narzędzia przydatne blogerom – planowanie, pisanie, kontrola
Blog to już nie tylko dobre słowo, sztuka łamania konwenansów językowych i przyciągania czytelnika ciekawym stylem. To cały proces, w którym zawiera się nie tylko miłość do polszczyzny, ale też technologiczne podejście do zagadnienia. Na blogowanie składa się bowiem doskonała organizacja, planowanie, śledzenie konkurencji, pisanie, publikacja, a następnie kontrola efektywności wpisów. Dzisiaj przedstawiamy narzędzia przydatne blogerom – zestaw kilku podstawowych,…
8 błędów blogowania, których warto się wystrzegać
Blog jest świetnym narzędziem. Pozwala budować wizerunek, podciąga sprzedaż, znacząco wpływa na pozycjonowanie organiczne. Jednak jego prowadzenie to umiejętna gra słowem, lawirowanie pomiędzy smaczkami językowymi, merytoryką i wymogami algorytmów Google. Wśród licznych wymogów łatwo się pogubić i robić pomyłki. Przedstawiamy błędy blogowania, które zarówno odstraszają użytkowników, jak i nie zdobywają przychylności robotów Google, przez co Twoje zasięgi nie rosną. Zobacz,…
Meta title i meta description – jak je tworzyć, by pracowały na pozycjonowanie
Meta title i meta description to niewielkie, wydawałoby się nieistotne elementy kodu strony internetowej, które jednak mogą okazać się bezcenne przy długofalowym pozycjonowaniu organicznym. To jest z kolei kluczowe dla budowania pozycji marki w sieci. Dlatego zerknij na te kilka zasad tworzenia meta title i meta description, aby realnie wpłynąć na magiczny wskaźnik klikalności CTR. Meta title i meta description…
Ruch organiczny na stronie – dlaczego jest ważny i jak na niego wpłynąć
Popularność strony internetowej, pozycja TOP 10 w wyszukiwarce Google, rzesze użytkowników, które podbijają statystyki, rosnące zamówienia – to marzenia każdego posiadacza www. Jak ma się do tego ruch organiczny na stronie? Dzisiaj pokażemy Ci ten związek, wyjaśnimy jego znaczenie oraz ujawnimy kilka tricków, którymi możesz sam na niego wpłynąć. Zatem jeśli chcesz mieć ruch jak na ulicach Tokio, zapraszamy do…
Storytelling – dlaczego warto go stosować
Jest on jak dobrze skomponowana dieta. Po pierwsze, wiele się o nim ostatnio mówi. Marketingowcy są nim zachwyceni. Natomiast właściciele firm o nim marzą, szukając po omacku właściwej historii dla siebie, która niczym dobrze dobrane posiłki dostarczy im cennych witamin. Po drugie, storytelling – podobnie jak zbilansowana dieta – zapewnia firmie zdrowie i dobrą kondycję, wyróżnia ją z tłumu konkurencji,…
Jak wybrać agencję marketingową do kampanii Google Ads
Miniony rok wiele zmienił lub raczej przyspieszył to, co było nieuchronne, czyli transfer większości branż do Internetu. W nowej rzeczywistości przemyślana aktywność reklamowa w sieci i skorelowanie działań pozycjonujących ze świadomą kampanią AdWords jest wręcz koniecznością. Zwłaszcza w sferze sprzedaży towarów. Czy warto robić to samemu? Jeśli nie, to jak wybrać agencję marketingową do kampanii Google Ads i innych działań…
Strona www przyjazna SEO – jak pisać teksty, które ułatwiają pozycjonowanie?
W świecie internetowym, w którym nowe strony wyrastają jak grzyby po deszczu, a większość z nich robi wszystko, by wskoczyć na pierwsze pozycje w wyszukiwarce, przebicie się jest trudne. W tym wyścigu liczy się każdy element – atrakcyjność strony, użyteczność (tzw. User Experience), grafika, meta description i oczywiście teksty, których znaczenie ostatnio wzrosło. Dzisiaj przekażemy Ci kilka wskazówek, jak powinien…
Linki wewnętrzne i zewnętrzne – dlaczego są dobre dla Twojej strony
Linkowanie to przekierowywanie użytkownika na inne podstrony w ramach Twojej www lub na zewnętrzne domeny. Dzisiaj pokażemy Ci, że warto spojrzeć na nie przychylnym okiem, bo to niewielkie działanie może przynieść Ci wiele dobrego. Pod warunkiem, że użyjesz go mądrze. Zobacz, do czego służą linki wewnętrzne i zewnętrzne oraz jak je wykorzystać, żeby działały na Twoją korzyść. Jak wyglądają linki …