Biznes

Jak ważne jest poznanie firmy, czyli zakładka „O nas”

Zastanawialiście się kiedyś nad sensem istnienia zakładki “O nas”? Do czego ona w ogóle jest potrzebna i czy na pewno przydatna? Nie warto traktować tej zakładki po macoszemu. Dlaczego tak właśnie uważamy, dowiecie się poniżej.

Tworząc swój e-sklep jesteś z góry nastawiony na to, że twoje produkty czy usługi od tej pory będą wyeksponowane, prawidłowo opisane, a ich zalety będą biły po oczach. I bardzo dobrze! W końcu jest to miejsce, w którym takie zabiegi są jak najbardziej wskazane. Dlaczego zatem, jeśli przychodzi do opisania swojej własnej firmy, umieszczasz w zakładce dwa zdania, albo – co gorsza – w ogóle ich nie ma?

Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne

Tak jak w życiu – poznajesz kogoś i po krótkiej rozmowie możesz od razu wywnioskować, czy jest to osoba, którą zostawisz w pamięci na dłużej, czy w ogóle nie zwrócisz na nią uwagi. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne – to ono wpływa na dalsze postrzeganie człowieka, produktu, czy firmy. Dlatego warto na swojej własnej witrynie zaprezentować się od najlepszej strony. Kto wie, może twoją historię właśnie czyta przyszły kontrahent, albo świetny pracownik, którego brakuje w twoim teamie? A może dziennikarz, który chciałby opowiedzieć o twojej ciekawej historii i firmie na łamach jakiegoś czasopisma? Nigdy nie wiadomo!

Przedstaw się!

Historia powstania firmy może być przedstawiona na różnorodne sposoby. Warto wczuć się w rolę osoby, która będzie tę historię poznawała, ponieważ tekst powinien wzbudzać zaciekawienie, powinien być oryginalny i kreatywny, na pewno nie za długi!

Nakreśl misję firmy, przedstaw jej członków, opowiedz o wartościach które wam przyświecają. Jeśli Twoja firma istnieje już kilka lat, dołącz do opisu graf przedstawiający oś czasu i zaznacz na niej najważniejsze momenty z życia spółki, to może być bardzo ciekawe dla odbiorców!

Certyfikaty, nagrody, referencje? Zakładka “O nas” to idealne miejsce aby się tym pochwalić! Przyszli klienci i kontrahenci na pewno chętniej skontaktują się z firmą, która się rozwija i dba o swój wizerunek, więc nie ma na co czekać, nie daj swoim nagrodom jedynie kurzyć się na półce!

Sformatuj część wizualną

Jednostajnie napisany tekst, nawet najdłuższy, jest po prostu nudny i pozbawiony kreatywności. Pamiętaj, żeby używać punktorów, odnośników, linków, które pokierują odbiorcę dalej np. do twojego bloga.

Zbyt duża ilość tekstu odstrasza, a mała nie zachęca. Jeśli z pisaniem ci nie po drodze, a nie chcesz zlecać tego copywriterowi, postaw na filmik przedstawiający waszą firmę. Ta forma przekazu na pewno zostanie pozytywnie odebrana przez każdego odwiedzającego twoją witrynę i zdecydowanie zapisze się na dłużej w jego pamięci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *