Kampanie Ads (Adwords) są kluczowymi rozwiązaniami w reklamie internetowej. Zespół specjalistów Media Solutions Group na początku współpracy przeprowadza analizę konta klienta. To jest podstawą do rozpoczęcia współpracy. Na początku rozmów z reklamodawcami spotykamy się z opiniami, że kampanie nie przynoszą oczekiwanego zwrotu z inwestycji.
W takiej sytuacji należy zobaczyć jakie są tego przyczyny. Podejmujemy się analizy konta już w trwających kampaniach w innych agencjach reklamowych. Często się zdarza, że firmy na własną rękę prowadzą kampanie. W takich sytuacjach chcemy zobaczyć czy prowadzone działania są właściwie. Takie podejście zrodziło się na podstawie bardzo częstych przykładów, że kampanie prowadzone są źle. W takiej sytuacji podejmujemy się skrupulatnej analizy wszystkich elementów, które mają wpływ na jakość realizowanych kampanii. Pytamy się czy reklamodawcy mierzą konwersję w swoich działaniach. W naszej pracy przede wszystkim szukamy optymalnych rozwiązań. Na bieżąco przekazujemy informację naszym reklamodawcom o zmianach, które wdrażamy aby dzięki nim udoskonalać realizowane kampanie. Każde nasze zmiany uzasadniamy. Jest to wykonywane po to, aby minimalizować budżety reklamodawców do osiąganych korzyści i szukać coraz to lepszych rozwiązań. Naszym celem jest, aby każdy nasz reklamodawca miał jak największe korzyści.
Zespół Media Solutions Group wykorzystuje potencjał coraz to nowszych możliwości w systemach google, które wprowadzają nowe udoskonalenia.
Nasze podsumowania dla reklamodawców to nie tylko przedstawianie raportów, ale przedstawienie działań i rozwiazań przeprowadzonych na koncie AdWords. Wnioski, które wskazują jakie działania będziemy podejmować w kolejnych kampaniach dla jeszcze efektywniejszego wykorzystania budżetu reklamowego. Kampanie AdWords dają szeroki wachlarz rozwiązań reklamowych. Dlatego na początku współpracy zależy nam na spotkaniu, ponieważ dzięki niemu zespół Media Solutions Group ma jeszcze większą wiedzę jak pokierować Państwa biznesem w sieci interentowej.
Analityka
Przed rozpoczęciem współpracy skupiamy uwagę na analizie odwiedzin witryny internetowej. Wykorzystujemy do tego Google Analytics, które jest narzędziem umożliwiającym precyzyjną analizę danych dotyczących odwiedzin strony www. Powierzając nam obsługę kampanii na koncie AdWords badamy jakość odwiedzin strony w kampanii, dlatego łączymy konto AdWords z kontem Google Analytics. Dzięki temu jesteśmy w stanie mierzyć konwersje . Nasi reklamodawcy otrzymują informację dotyczącą zmian, które pozwalają uzyskiwać jakościowo lepszy ruch na stronie. Precyzyjny wgląd w ruch witryny, zlokalizowanie źródeł ruchu, wskazanie popularnych treści oraz wpisywanych słów kluczowych, precyzyjną konfigurację skryptów śledzących, i ich instalację umożliwiającą obsługę modułu e-commerce. Dzięki zaimplementowaniu, konfiguracji, a następnie analizie Google Analytics możliwe jest uzyskanie rzeczowych informacji dotyczących wskaźnika ROI. Tworzenie oraz analiza raportów dostosowanych do potrzeb Klienta.
ZADZWOŃ: +48 696 336 378
NAPISZ: biuro@mediasolutionsgroup.pl
ODWIEDŹ NAS: 96-100 SKIERNIEWICE UL. ŻURAWIA 3A
Projekt i realizacja:
MEDIA SOLUTIONS GROUP
X