Content na stronie - 6 powodów, dla których to dobra inwestycja
Biznes, Internet, Reklama

Content na stronie – 6 powodów, dla których to dobra inwestycja

Strona internetowa powinna więcej niż tylko być. Ma przyciągać klientów, zwiększać Twoją sprzedaż (jeśli to sklep online), budować Twoją wiarygodność, przyciągać rzesze użytkowników.  Jest niczym niewidzialne tory kolejowe łączące punkt A, czyli Ciebie z punktem B, czyli Twoimi odbiorcami. A Ty jesteś maszynistą, od którego zależy, czy informacje zawarte w wagonach dotrą do celu.  W tym pomoże Ci właśnie treść,…

Czytaj więcej

Internet, Reklama

Skuteczna reklama na Facebooku – krótki poradnik, jak trafić do klientów

Zgodnie z najnowszym raportem z Facebooka w Polsce korzysta obecnie 16 milionów użytkowników. Każdy z nich to potencjalny Klient sklepu online.  Ale nie każdy jest Twój, jeśli sprzedajesz w Internecie. Jak zatem powinna wyglądać skuteczna reklama na Facebooku? W pierwszej kolejności zajmij się kwestią targetowania reklam. Sukces tkwi bowiem w dotarciu do tych właściwych, którzy od Ciebie kupią. Coraz więcej…

Czytaj więcej

Internet, Reklama

Konto biznesowe na Instagramie – jak to ogarnąć?

Instagram to narzędzie, które bardzo szybko buduje relacje między Twoją firmą, a odbiorcami. Nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców migruje na tą właśnie platformę. Jak założyć profil biznesowy i jakie płyną z tego korzyści? Należy zacząć od tego, że każdy przedsiębiorca, który zakłada swój biznes i planuje rozwijać go w internetowym światku, powinien mieć założone przynajmniej prywatne konto na…

Czytaj więcej

Internet

2020 – rok sklepów internetowych

Czy jest to przesadne określenie? Chyba nie. Gwałtownie rośnie liczba zarówno e-konsumentów, jak i e-sklepów. Według szacunków, wartość rynku zakupów online w tym roku wyniesie 100 mld zł, a przed wybuchem pandemii szacowano ją o 30 mld mniejszą. (źródło: wiadomoscihandlowe.pl) Rok 2020 już na zawsze zapisze się w naszych głowach jako widmo strachu, strat i bankructwa. Koronawirus pokrzyżował plany wielu…

Czytaj więcej

Internet, Reklama

Wypromuj sklep internetowy dzięki skutecznemu pozycjonowaniu!

Stało się. Nareszcie jesteś posiadaczem swojego wymarzonego sklepu internetowego. Wiesz co powinno być następnym krokiem? Tak, promocja! A jak najlepiej ją wykonać? Przy pomocy pozycjonowania. Gdybyś miał tylko sklep stacjonarny, naturalnym krokiem w procesie promocji byłoby zamieszczanie reklam w lokalnej prasie, roznoszenie ulotek i plakatów. Takim właśnie krokiem w kierunku promocji sklepu internetowego jest marketing online, w którym wielką rolę…

Czytaj więcej

Reklama

Co to jest konwersja AdWords?

Jeśli mielibyśmy jednym zdaniem określić co to jest konwersja AdWords, to napisalibyśmy, że jest to wpływ działań internautów na stronie www, które przynoszą jakąś wartość. Może nie brzmi to do końca logicznie dlatego przeczytajcie tekst poniżej. Konwersja AdWords jest niezwykle ważnym elementem przy planowaniu działań marketingowych firmy. Czym naprawdę jest i co dzięki niej można uzyskać? Warto zainwestować w Google…

Czytaj więcej

Reklama

SEO i pozycjonowanie to dwa różne pojęcia!

Na naszym blogu często poruszamy tematykę SEO i pozycjonowania, a głównym powodem jest szeroki zakres tego zagadnienia oraz ciągle zmieniające się trendy. Jednak, czy każdy z Was wie, czym różnią się te dwa pojęcia? Niestety coraz częściej słyszymy, że SEO i pozycjonowanie to to samo. Wyjaśnijmy to raz na zawsze – są to dwa oddzielne, uzupełniające się, ale nie identyczne…

Czytaj więcej

Internet, Reklama

Załóż bloga firmowego – to się opłaca!

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś i nie do końca zgadzasz się z naszym tytułem, przeczytaj choć kilka z poniższych argumentów. Jeśli nie przekonamy cię w tym momencie, na pewno kiedyś do tego wrócisz! Dość często spotykamy się z powszechnie panującym przekonaniem, że blog, to forma internetowego pamiętnika, miejsca w którym wylewa się nikomu niepotrzebną treść. Pewnie dlatego tak często pomija…

Czytaj więcej

Internet, Reklama

Internauci szybko opuszczają twoją stronę? Sprawdź co może być powodem.

Jakie czynniki wpływają na jakość twojej strony www? Czy kiedykolwiek się nad tym zastanawiałeś? Jednym z powszechnie uznawanych “błędów” przez który Internauci nie są skłonni zostać dłużej jest słaby copywriting, jednak nie tylko on może być powodem szybszego opuszczania twojej witryny, Sprawdź, co jeszcze. Po pierwsze: Mało kreatywny design Wygląd strony jest niezwykle ważny by przyciągnąć uwagę użytkownika. Większość z…

Czytaj więcej

Biznes

Jak ważne jest poznanie firmy, czyli zakładka „O nas”

Zastanawialiście się kiedyś nad sensem istnienia zakładki “O nas”? Do czego ona w ogóle jest potrzebna i czy na pewno przydatna? Nie warto traktować tej zakładki po macoszemu. Dlaczego tak właśnie uważamy, dowiecie się poniżej. Tworząc swój e-sklep jesteś z góry nastawiony na to, że twoje produkty czy usługi od tej pory będą wyeksponowane, prawidłowo opisane, a ich zalety będą…

Czytaj więcej